Hiánypótló kétszázezredik konyhablog

Süthetjük

Süthetjük

LÁBON KELESZTÉS INDUL!

Izgalmasabb, mint bármilyen extrém sport!

2017. január 14. - Lousha

Becsüccsentettem a hűtőbe a mai kenyeret, alig várom, hogy este legyen, és megsüthessem. Mindig szakajtóban kelesztek, de most gondoltam, ideje lenne kipróbálni a lábon kelesztést, azaz egyszerűen megformázzuk a kenyeret, betesszük vagy egy szakajtóba, de már sütőpapírra, a majdani talpával lefelé, és sütéskor csak papírostól átemeljük az edénybe, vagy egyenesen a sütőedénybe tesszük kelni.
Én most az utóbbit választottam, jénaiban kelesztek, és majd hidegből indítom a sütést. Addig pedig rágom a körmöm, hogy addigra szétterül-e a kenyér, mint az Alföld, könnyebb vagy nehezebb lesz-e így bevágni, megerősödik a hosszas feszüléstől, vagy szétesik az egész és egy lepény lesz a vége...
Szóval tessék erősen drukkolni, este meglátjuk, mi lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://suthetjuk.blog.hu/api/trackback/id/tr7712124445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mille38 2017.01.14. 09:51:47

??? Ebben mi a pláne? Én nem is csináltam sose másképp.

Lousha 2017.01.14. 10:08:59

@Mille38: Ebben az esetben szamodra nincs benne semmi plane :) Sokunk azonban szakajtoban keleszt, és csak suteskor forditja at a tesztat a sutoedenybe. Szamomra tehat ez egy uj, meg nem probalt modszer. Ujszulottnek minden vicc uj.
süti beállítások módosítása