Hiánypótló kétszázezredik konyhablog

Süthetjük

Süthetjük

TÜSKE MÁSODSZOR

Mindjárt jobb

2017. január 03. - Lousha
Tegnap megsütöttem a második kenyeret a Tüske liszttel, a megszokott hűtős kelesztéssel.

2017-01-03_10_36_58.jpg

Amint látható, ez már sokkal jobban sikerült, szép, levegős bélzete lett, jobban meg is emelkedett, mint az előző. 
Ennek ellenére továbbra sem mondhatom, hogy nagyon szerelembe estem volna vele. Lehet, hogy a kenyérliszt jobb, ez a finomliszt túl sok pluszt nem mutatott fel számomra. Illetve talán annyit, hogy ezzel nem reped szanaszét a kenyér, ellenben laposabb, mint a megszokott kanadai lisztemmel, ízre pedig nagyjából ugyanolyan. Szóval bár biztosan el fogom használni, de szerintem inkább süteményekhez (már amikor majd ismét szabad lesz sütit sütni/enni...), vagy kenyérhez kisebb arányban keverve. Nem mondom, hogy rossz, de nem is érzem úgy, hogy bármiben jobb lenne, mint amit eddig használtam. Mindenesetre örülök, hogy volt lehetőségem kipróbálni. 

Végezetül megmutatnám, mire is gondoltam, amikor az előző kenyeret túl tömörnek neveztem. Így egymás mellett talán jobban látszik a különbség. 
kulonbseg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://suthetjuk.blog.hu/api/trackback/id/tr7912093599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása